Gladiator UTV1000 EPS

Maximum pracovního nasazení bez kompromisů a bez limitů!

  • 3 roky záruka na stroj a doživotní na rám *
  • Extrémně výkonný zcela nový 1000 ccm motor s válci do “V” o výkonu 85 Hp
  • 3-místný plně profesionální pracovní stroj - homologace pro 3 osoby
  • EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně 

 

  • Vstřikování BOSCH (Germany)
  • Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
  • 4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu 
  • Automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton (100% svornost)
  • Nová převodovka Smartshift s optimalizovanými převody
  • Prostorná sklopná korba z kvalitního tvrzeného odlehčeného plastu s praktickými oky s mohutnou homologovanou nosností 365 kg (rozměry 1412 x 901mm - více jak EUR paleta)
  • Komfortní a snadno seřiditelné víceprvkové tlumiče nové generace
  • Tvarovaná spodní A-ramena zvyšující světlou výšku
  • Elegantní, praktické a odolné 14 “duralové disky kol
  • Vysoce odolné 27” víceplátnové pneumatiky CST Stag s univerzálním vzorkem
  • Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami s ergonomickým dálkovým ovládáním (volitelně)
  • Bezpečnostními 3-bodové pásy, pohodlná a snadno omyvatelná 3 sedadla 
  • Pevný a mohutně dimenzovaný ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba!)
  • Výškově nastavitelný volant, posuvná sedačka řidiče
  • Velké množství praktických odkládacích prostorů
  • Zcela nový systém úložných boxů "Cargotool" - bedna na nářadí pod sedačkou spolujezdce
  • Výkonné přední i zadní LED osvětlení
  • Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
  • Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky,
  • Homologovaná mohutná tažná síla 520 kg
  • Boční dveře (volitelně), střecha (volitelně), přední plexi (volitelně), naviják 3500 lbs (volitelně), boční lemy (volitelně)
  • Homologace EU, 3 osoby, ŘP sk. B (automobil)
  • Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CF MOTO, KTM, Husquarna...)

 

více informací
Journeyman

Značka: Journeyman

Novinka Gladiator UTV1000 EPS
3 roky zárukadoživotní záruka na rám

Chcete více informací? Volejte nebo piše! Jsem tu pro Vás k dispozici.

+420 605 315 966

369 990 305 777 bez DPH
skladem

Popis

Zač dělat kompromisy? CF MOTO Gladiator UTV1000 EPS je zde a s tímto novým profesionálním pracovním Gladiatorem z kategorie UTV vás již nic nezastaví! Zcela nový silný profi pracovní dělník s moderním designem ze slovutného designerského rakouského studia Kiska ukazuje naprosto novou dimenzi práce i zábavy. Nový Gladiator UTV1000 EPS přináší mj. v kategorii UTV nekompromisní výkon až 85 Hp, plnou homologaci pro 3 pasažéry, přední a i, v této kategorii nadstandardně dodávaný, špičkový americký zadní samosvorný diferenciál Eaton a homologované hodnoty hodné profesionálních pracovních strojů. Své jasné pracovní zařazení nový Gladiator dokazuje i svými majestátními rozměry, špičkovou výbavou, celkovým výkonem nebo i obří 40 l palivovou nádrží.

Technické informace

Kapacity:
Benzinová nádrž: 40 litrů
Délka: 2945 mm
Šířka: 1615 mm
Výška: 1850 mm
Rozvor:

2050 mm

Světlá výška:

300 mm

Hmotnost: 765 kg
Rozměry korby: 1412 x 901mm (více jak EUR paleta)
Nosnost korby: 365 kg
Homologovaná tažná síla: 520 kg
Homologace: Pro 3 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce),  uzamykatelný přední diferenciál / automatický zadní samosvorný diferenciál Eaton (100% svornost)
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 27x9-14 CST STAG
Zadní pneu: 27x11-14 CST STAG
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Zadní:

Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena

Motor:
Typ motoru: 4-taktní 8-ventilový dvouválec, SOHC
Výkon motoru(max): 85k (63,4 kw)/7800 ot.
Točivý moment: (max:) 82 Nm/6500 ot./min
Vrtání x zdvih: 91 mm x 74 mm
Objem motoru: 963 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů