Nejnovější Gladiator v exkluzivním designu rakouského studia Kiska. Výrobce CFMOTO opět dokonale zpracoval požadavky na silný a moderní stroj a do světa vypouští jeden z nejsilnějších jednoválců. Konstrukčně i designově zcela nový stroj navíc přichází poprvé v kategorii 600 ccm v krátké i dlouhé verzi. Zcela nový CFMOTO Gladiator X625 / X625-A potvrzuje mimořádný cit pro design, zpracování, ergonomii a použití moderních technologií. Fantastické jízdní vlastnosti, maximální výbava v ceně včetně nového progresivního posilovače řízení (EPS) či kompletního LED osvětlení, dělají z novinky Gladiator X625 / X625-A favorita celého segmentu jednoválcových čtyřkolek.
Cena obsahuje: EPS (posilovač řízení), atraktivní 12" ALU kola, 25" víceplátnové odolné pneumatiky, homologované tažné zařízení, silný naviják, sedačku spolujezdce s integrovanými madly (verze X625-A), ochranné blástry na řidítka, přední a zadní nosiče Lock n' Ride.
Dostupné barvy: stříbrná (bez příplatku), oranžová (+1.000 CZK), listová kamufláž (+5.000 CZK)
Paket SNOWBLASTER - příplatek 10.000,- za radlici (135cm) a zateplené rukávy. V případě kombinace s radlicí 150cm je příplatek 12.000,-
Ceny uvedeny v Kč vč. DPH a legálního TP.
|
Kapacity: |
X625 |
X625-A |
|---|---|---|
| Benzinová nádrž: | 18 litrů | 18 litrů |
| Olej motorový: | 2,8 litru | 2,8 litru |
| Délka: | 2085 mm | 2235 mm |
| Šířka: | 1180 mm | 1180 mm |
| Výška: | 1220 mm | 1390 mm |
| Rozvor (standard/prodloužený): | 1280 mm | 1480 mm |
| Suchá hmotnost: | 375 kg | 395 kg |
| Systém pohonu: | ||
| Převodovka: | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) | Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/vpřed/terénní redukce) |
| Náhon kol: | Kardanovými hřídeli | Kardanovými hřídeli |
| 4x4 pohon: | Odpojitelný | Odpojitelný |
| Přední pneu: | 25x8-12 | 25x8-12 |
| Zadní pneu: | 25x10-12 | 25x10-12 |
| Brzdový systém: | ||
| Brzdy přední: | Kotoučové hydraulické | Kotoučové hydraulické |
| Brzdy zadní: | Kotoučové hydraulická | Kotoučové hydraulické |
| Parkovací brzda: | Ano | Ano |
| Odpružení: | ||
| Přední: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
| Zadní: | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena | Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena |
| Motor: | ||
| Typ motoru: | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC | 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC |
| Výkon motoru (offroad): | 41 Hp (30,0 kW) | 41 Hp (30,0 kW) |
| Točivý moment (offroad): | 49,2 Nm / 4750 ot./min | 49,2 Nm / 4750 ot/min |
| Vrtání x zdvih: | 91 x 89,2 mm | 91 x 89,2 mm |
| Objem motoru: | 580 cm3 | 580 cm3 |
| Startování: | Elektrickým startérem | Elektrickým startérem |
| Chlazení motoru: | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem | Kapalinou a nezávislým olejovým okruhem |
| Mazání: | S mokrou skříní | S mokrou skříní |
| Plnění motoru: | Elektronické vstřikování Bosch | Elektronické vstřikování Bosch |
| Zapalování: | ECU Bosch | ECU Bosch |
| Palivo: | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů | Bezolovnatý benzin 95 Oktanů |